fredag 12. august 2011

Stille fredag

I dag er det en stille dag på campingen.. Iallefall i vogna hos oss

Jeg la ut DIY'en på vaffelbuksen i uferdig stand, i går kveld... Den kommer tilbake, når jeg får den ferdig :-)


Vi våknet i dag til skyfri himmel, og blikkstille sjø- Nærmere paradis kommer man vel ikke

Inne har vi satt blomster, en blanding av ville, og i fra "hagen", sammen med hjemmeproduserte jordbær, i fra planter som ikke ser ut til å ville slutte av sesongen.. men de er ikke så veldig søte, lenger
Da vi var og handlet, var jeg innom butikken "fru Stenbrenden", og fikk tak i et par av bollene, jeg har ønsket meg lenge. Ordentlig slike som var på mormors hytte...


Og en liten godteripokal, med lokk

det finnes mange ulike mønster på bollene/skålene, så jeg får ta litt av gangen

lysglass, og pappskåler i fra Europris.. så ble bordet virkelig fint.... når jeg får satt ned symaskinen i blandt

Ellers er det lek med kamera... jeg er ikke så god på innstillinger, og "riktig" fotografering, men prøver å fange følelser jeg får, når jeg er på tur, og synes noe er fint :-))







Ha en fin dag, enten dere ha sol som her, eller innevær, med ditto koselige aktiviteter..
Håper alle får en fin helg
Klem

2 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Det er så idyllisk hos deg på campingen! Fine ting du har fått kjøpt deg, og de skålene var kjempekoselige! Jeg synes du er veldig flink til å ta bilder. Så deilig med egne jordbær! Etter en dag på sykehus med undersøkelser, og røntgen av hender, føtter, hofter og rygg, er det deilig å slappe av hjemme. Har akkurat spist spaghetti med rødvin til, og nå blir det kose seg på sofaen resten av kvelden. Ha en fin fredagskveld! Klem fra Eli:)

Anonym sa...

Hei.Å, så flott dere har det. Her e det temmelig vått og kaldt.Nesten slik at en skulle tro at det e høst alt.( Har meldt varmere fra søndag og det tror vi på, nekter å tro at sommeren e over).
Syns du tar flotte bilder.
Ha en flott helg.
Hilsen Irene.