søndag 14. august 2011

Familiehelg....

Etter å ha pakket, i full fart og rast hjem, på fredagskvelden, Har helgen vært viet til i familien, og de små.


 Barnebarna og foreldrene, var en tur på travbanen på ettermiddagen i går. Og da kunne vi besteforeldre lade batteriene litt igjen.

Heidimammaen, hadde besøk av sitt tredje oldebarn i går, og jeg hadde tenkt jeg skulle vært bortom og hilst på, siden det ikke er så ofte jeg ser henne. Men det var visst ikke krefter igjen i går.. Så jeg håper vi kan ta det igjen snart

På lørdagskvelden, samlet vi heidimammaen, og alle tre heidibarna, med svigerbarn, barnebarn, og hunder. Til en pizzakveld. Inge, heidinevø, kom etterhvert innom en liten tur også..
Kjempekos.. og kjempekaos. I den lille leiligheten vår.. men der det er hjerterom, er det husrom.... eller hva det var



Og i dag er en stille, rolig dag med jentene. mens mammaen, og pappaen deres er hos et søskenbarn

Ei som ble malt, som en sommerfugl. på travbanen.. Etter et par småtårer, og en natts søvn, begynner det å bli litt lite maling igjen. men det tar ikke humøret av en 4 åring...

To små søstre, som koser seg å ser på barnetv...

Søskenkjærlighet...
Og en 1 åring  som oppdager verden, på sin måte.. og med all mulig, herlig mimikk...

 Kan jeg få gå ut....?
 Oi.... den kunne jammen bli lang.....

Gjett hva jeg gjør...
Fant litt melk.....
 Bare erter deg

 Skal jeg lære deg å stable kopper???

Og den store prinsessen, har fått låne serviset til mormor, fordi hun er stor, og en prinsesse..

Idefix blir helt utslitt, av å prøve å holde orden på alt å alle


post signature

Ingen kommentarer: