lørdag 29. januar 2011

symaskin

I dag har symaskinen og jeg samarbeidet.
Ikke så store prosjektet, men ikke desto mindre godt å få gjort..

To år har jeg planlagt å få sydd trekk på puten på kjøkkenkrakken, men det har blitt liggende løst rundt puten fram til i dag. Så ingen skal si at jeg jeg iallefall ikke har tatt meg tid til å planlegge godt!!!!

men endelig er det sydd.Og både jeg og symaskinen har oppført oss eksemplariske, så her er det absolutt sjans for at vi prøver igjen.



Og det burde vi, for selv om det har vært slappedag i heidihuset i dag, så har jeg tuslet litt rundt, og funnet fram stoffer, og symønstre... og jeg har visst nok til å holde på leeeeeeenge

Men først nå skal vi ta ett par små prosjekter,som trening, før jeg kaster meg ut i det "store" prosjektet mitt..

Til spisestuestolene.....Spennende. Kanskje litt i overkant spennende Men man må bare ha troen






og disse taler vel for seg selv:








Min bestefar jobbet på filtfabrikk, og denne duken er heklet av tråd derifra...

 Ha en god natt, og en fin søndag
Klem





1 kommentar:

Anonym sa...

Så flink du er med symaskinen! Det ble kjempe fint.
Må si din mormor har vært produktiv. Mange flotte hekla ting.
Ønsker deg en fin uke.
Klem fra Igi