mandag 31. januar 2011

Horisontal søndag




I dag har det vært en av de horisontale dagene.

Egentlig hadde jeg så masse planer for dagen, men det er vel det at  jeg har hatt litt for mye planer for dagene over litt for lang tid, og da kommer slike dager.

Men helt stille ligger jeg nå ikke allikevel
Jeg har ligget og bladd i bilder på pc'en, og drømt meg bort til en ny sommer, og lekt med bilder...

Drømt om ny campingsesong, ved fjorden. barnebarna på ferie i campingvogn med oss, og båttur..Lange varme kvelder med fiskestang, en bok, eller håndarbeid... blomster i hagen, og svale kvelder på verandaen...
Holdt visst på å glemme ett glass vin eller en kald øl.... Heldigvis går det fort.. snart februar


Mens virkeligheten min her hjemme var i blogglandia, hvor jeg ser jeg har fått koselige nye følgere. Kjempetrivelig.
Dere får ha litt tålmodighet med meg , jeg er fersk på dette enda.
Ellers har jeg rotet i noen esker med "det rare i"..
Tidligere på slike dager, har jeg ligget med bøker og blader opp over ørene, i sofa og seng, for å fine noe jeg kan pusle med, men nå raste jeg litt rundt på de koselige bloggene her inne... Og vips.....


Jeg har fått montert, og begynt litt på halsen , på genseren til heidimannen. Men den er litt tung å holde, så jeg var innom på Tinos blogg, og fant disse fine nålputehattene, I en av kommentarene hennes, skrev ei om "islykter", men jeg fant ikke helt ut hvordan de laget dem, så jeg prøvde meg fram. og den ble fin




Hatten ble litt slapp i toppen, men jeg er nødt til å handle inn litt bomull til å ha i den i morgen. Jeg hadde bare ett par små bomullsdotter og padder.... Ellers er det bare lokket til rødbetglasset jeg laget" islykt" av , litt gardin og litt hvitt stoff.. Morsomt...

ha en god natt, og en fin ny uke. '
Jeg ligger nå her, og lager store planer igjen til imorgen...

3 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Hehe, jeg ser at du har blitt smittet av blogglandia-kreativiteten. Må si jeg er imponert! Det er jo nettopp det som er så fint her inne, at vi inspirerer hverandre! Får håpe du kommer opp i vertikalen i dag, da! Ha en topp dag i kulda....;)

Unknown sa...

Så fine saker snuppa!
Må sei eg likte særlig godt den lyslykta :o)

Og jammen har du datet sy,maskinen du og ser eg!
Særdeles vellykka samarbeid. Så bra!

Hærligenminhet, en må jo kvila og.
Me må vel alle prøva å værr litt mindre strenge med oss sjøl, trur du ikkje det? ;o)

Ha ei kreativ og flott veka videre

Winkel's Crazy Ideas sa...

Heisann Heidi, ble glad over å finne bloggen din. For det første er den virkelig flott og for det andre så ser jeg at det er noen som sliter med mye av akkurat det samme som jeg. Me`n har vært min faste følges(u)venn i ti år, kjenner meg veldig igjen i så mye av det du skriver.
Klemmer fra et vindfylt Sørland :)