lørdag 31. mars 2012

Palmehelg.....

DA har påskeferien startet i heidiheimen.
Egentlig startet den torsdagskvelden, Men fredagdagen forsvant visst i tåkeheimen for min del. En dag som forsvant i horisontal stilling.. og min egen verden
Jeg kom meg opp til å spise med guttene på kvelden, det var alt.

I dag er dagen heldigvis noe bedre.. etter å ha tuslet det meste av formiddagen i morgenkåpa, hatt et par små besøk, og endelig fått klart å kommet meg en etterlengtet tur i dusjen,
Resten av dagen skal også benyttes til minst mulig...

Forsøke å lade til kunne være litt sosial i påsken. Det hadde vært så koselig men det må visst bli på formens premisser. Det er litt av det høytiden er for meg, det å tibringe tid med familie og venner, og se til at ingen tilbringer hele høytiden alene. Det eer det minste en kan gjøre for sine :-) Og det gir masse tilbake :-))
Det er en bursdag, jeg gjerne vil prøve å komme meg i, noen vinflasker jeg skule ha smakt på med en svigerinne, noen middager med familie og venner jeg gjerne skulle ha hatt.Et par vennepar som ska besøkes. Og jeg ønsker meg en skautur.. i tillegg til å se småjentene..  puhh
Det er nok en drøm å håpe at jeg kommer gjennnom alt, men håpet er der. :-)




 Jeg har fått tak i meg en ny, kjekk teboks.. som ikke tar så stor plass som den gamle jeg har..
I tillegg har heidimannen investert i nye eggeglass ti påske :-) Søte...

 Ny serviettholder, i serien som sugerørboksen og en evighetskalender jeg har... Litt av småtterier som jeg har funnet . Men butikker er ikke mitt førstevalg om dagen. Påskematen har vi handlet inn tidlig, og det er bare litt tilbehør som trengs til uka.., så vi slipper å bruke påskedagene til å gå i butikker

Jeg skal sy et par barselgaver, og har en del ideer på en del andre ting jeg har lyst til å prøve å lage, ...  Så om jeg orker, så skal jeg ikke kjede meg i påsken :-))
Men de siste døgnene har det ikke skjedd så mye i fra putevinklen min å blogge om. Så jeg legger ved noen blomsterbilder i fra blomstene mine tilslutt.... Jeg er jo litt stolt av å ha fått de til, jeg må innrømme det









Ha en flott ørdagskved.. og en fin palmesøndag
Klem i fra

post signature

1 kommentar:

Elis lille rede sa...

Det er jo riktig påskestemning hos deg, Heidi;) Har ikke begynt engang jeg. Nå pleier jeg ikke å pynte noe særlig til påske, men jeg har vel noen kyllinger og egg. Blir vel til uka. I morgen skal jeg hente mannen som skal ha mange dager fri. Da skal vi kose oss. Nå har jeg besøk av mellomste og kjæresten. Han har akkurat spandert Peppes pizza på oss, så jeg slapp middagslaging i dag. Deilig! Håper du har formen inne til å komme deg gjennom lista di. Krysser fingrene! Du får kose deg alt du kan!

Klem fra Eli:)