mandag 5. mars 2012

Mandag

 Mandag,,, deilig og rolig mandag,
Heidimannen jobber formiddagen. og jeg har huset for meg selv, hele formiddagen

 Jeg har sittet og puslet med en flanellskjorte i str 3 mnd, Kjempemoro, men en del pirk, og smått.. Og den er ikke ferdig enda. Jeg har igjen den ene masjetten,, og knapper
jeg tor jeg velger å slå inn trykknapper på den.
Den er laget i stoff i fra stoff of stil, og etter mønster i ottobre.Etter planen skal den være til den grønne cordfløyelsbuksen jeg har sydd tidligere. Det blir nok et tøff liten gutt, som får på seg dette
Hele settet er i str 62 (3 mnd)

I kveldingen fikk jeg besøk av barnebarna, dattern og svigersønnen...

Og liggende hadde jeg de rude svinskjørtene. og noen luer jeg har sydd, og et par ryggsekker,,,,,



 Bildene taler vel for seg selv, om hva jentene synes om svingskjørt. Vi hadde flere timer med danseoppvisning her, ... med og uten is

Jeg fikk sneket på og prøvd på cupcake-genserene også, og de passet, selv om de vide mansjettene kanskje ikke er så praktiske på små aktive jenter....
Mormor var iallefall veldig glad for å få de innom på en snarvisitt....

I dag lar jeg bildene tale for seg selv, og så skal jeg legge meg til lading en stund, og se om jeg kommer meg på frokosten til frivilligsentralen i morgen..
ha en god natt, alle sammen
 Klem i fra
post signature

2 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Hei du!
Koselig innlegg, så flink du er!:))
Har visst glemt å si til deg at oppholdet på Frihamnsenteret var veldig vellykket!! Anbefales virkelig! Utfordringen nå er å holde ting ved like - da må jeg bruke det jeg har lært... Så nå er det opp til meg..;)
klem til deg

Maria Isabel sa...

Så koselige bilder!! Kjempesøte med sine skjørt og gensere :) SYns jo de cupcake genserene er ganske herlige da :)
Kos deg med frivillighetssentralen :)

Klem :)