lørdag 17. mars 2012

Stille lørdag

Da var det helg, og en stille lørdag


Denne uka har vært i overkant aktiv. Med koselig besøk av en venninne gjennom mange år, på mandag, Frokost med frivillig sentralen på tirsdag, En større sak som  som løste seg i heimen hos heididatteren, etter noen mnd med tanker og følelser, på onsdag..
Koselig besøk av en venninne i fra ungdommen på torsdag, og middagsbesøk på fredagskvelden.

Kroppen har gitt beskjed et par morgener og formiddager med feber og litt annet.. Jeg har vært flink til å hvile innimellom, men har også sittet en del ved symaskinen..o

Men sent i gårkveld, og i dag, har det ikke gått an å strekke strikken lenger, og jeg har krasjlandet litt..
Og tar en rolig dag...
Jeg har fått strikket ferdig en lue, jeg hadde startet på




Oppskriften er funnet på bloggen til stinemor, Små øyeblikk. En herlig blogg med masse inspirasjon

 
Og jeg blir skjemt bort av heidimannen med ferdig laget mat til kvelds.
Shepherds pie.. Kjempegodt, Det er første gangen vi prøver den, ,men antakelig ikke siste..







 Jeg kommer sterkere tilbake. Ha en fin søndag
Klem i fra
post signature

1 kommentar:

Elin sa...

Etter alt det på en uke skjønner jeg godt du tok en rolig da i går. :-)

Ha en fin søndag. :-)