mandag 30. januar 2012

Hviledag

Tusen takk for koselige kommentarer. Det har vært ei kjempekoselig helg med jentene, og med bursdagen i går.
Det er deilig å kunne kose seg slik, Og jeg føler meg heldig som har anledning til det
Og siden både heidmannen og jeg er skilt, så er han bonusbestefar til jentene, men det er ikke noe vi tenker over i hverdagen.
 Men til dagen her i går, var også den andre bestefaren på morssiden, og hans nye samboer. Sammen med onkler, tanter, grandtante-og onkler.. oldemor, osv... Masse familie som er glade i jentene.
Det er godt å kunne samarbeide, og feire sammen om de små


Vi har hatt en periode, som jeg har fortalt litt om her tidligere, hvor det skjer ting som ikke er så hyggelig. Og spesielt for meg som er kroniker i fra før, så sliter det veldig på helsen, når det skjer en del utenfor det som er hverdagen :-)
 Samtidig gjør dette gjør at vi som familie blir enda mer sammensveiset.. Og siden det heller ikke er mer enn en håndfull som vet hva som skjer. Så ser en også hvem som stiller opp, og er venner å regne med, av de som vet :-)tusen takk til dere
Det kommer alltids noe som er positivt ut av enhver situasjon. Man må bare se de. :-)
Kanskje jeg som har litt god tid til å se:

I dag skulle jeg ha en deilig hviledag. Og det var det veldig lenge, med en skrott som ikke var helt med på å bevege seg mye i dag.
Men som jeg fikk litt skjenn av legen sist jeg var der, så har jeg lett for å engasjere meg litt for mye i alt, følelsesmessig, så istedet for at tanker og følelser kulle få alt for fritt spillerom i dag. fant jeg ut at når jeg endelig fikk orden på armer og bein, så kunne jeg sette meg litt ved symaskinen.
Jeg har forelsket meg litt i mønstre i fra mamu design og i fra cindarella.. og Har bestilt meg disse mønstene
(klikk på bildene så kommer du til hjemmesidene)

Anastasia, barnegenseren har jeg begynt så vidt å planlegge og klippe til, Sammen med masse annet...
Når jeg satte meg ved symaskinen i dag, så kjøkkenbordet slik ut....
Helgens gensere

Her var 3 ulike fleecstoffer, to ulike jersey, en ribb og lysrosa-velour i en salig blanding, Og de er til til nesten  like mange prosjekter..
Foreløpig har jeg oversikten.. og jeg la de vel litt oppi hverandre for fotografens skyld :-)
men her er det masse spennende på gang.

Men jeg får skynde meg langsomt. Og kose meg med det.

Jeg gleder meg til å prøve ut, og mikse...
men nå er det en liten hund som vil ha kveldslufting(natt??)

Ha en flott natt...  Klem i fra
post signature

Ingen kommentarer: