lørdag 14. januar 2012

syk pike,

I fra Arne og Carlos dukkebok....


Da boken dukket ute av julepapiret i heidiheimen på julaften, måtte jeg bare prøve..
Og da tager man hva haver... resten av garnet i fra julekulene..

Nå har hun ligget i håndarbeidskurven, siden romjula, med et halvt hode og uten øyne... (huff høres grovt ut.. ikke noe barn som leser)


men nå sitter hun her, i bare undertøyet, og venter på at hu mor skal bli ferdig med stikkeklærne hennes,,,men med knakkpølsefinger på høyrehanda i dag, så må hun nok heller få et teppe, og en liten sykeseng i mellomtiden, for så blek som hun er, så er hun nok ikke frisk hun heller. Og fingrene egner seg nok ikke til strikking på et par dager :-)

Ha en flott helg
Klem i fra

post signature

5 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Hun kommer til å bli så fin så... når hun mor blir ferdig med noen klær til ho :))
Ha en forsatt fin helg, klem.

Elis lille rede sa...

Du får pleie fingeren din, Heidi. Ønsker deg en fin lørdag. Blåse-på-klem fra Eli:)

Unknown sa...

Tusen takk, begge to. Hun ble visst liyy blek, men det gjør da ingen ting..
hele handa og fingre som putselig var hovne, vonde, og litt blå i dag. Så får se an litt, og se om legen får kikke på den om mandagen, om den ikke er bra,, :-)
Ha en fin helg begge to. <klem

Mormorfarmor Inger sa...

Herlig dukke! Hun ser tålmodig ut, så det er bare å ta det med ro med klær!
Hudfargene skal varieres, ingen er like, ikke dukker heller. Jeg syns ho var kjempefin! Skal snart strikke meg en ny (til meg selv) og da tror jeg at jeg skal velge en annen hudfarge.
God bedring med hånda og takk for nytt bekjentskap!

Klem fra Inger

Bondekona sa...

Hun klarer nok å leve uten klær en liten stund, nå når hun endelig har fått kropp.

god bedring, Heidi.
:)