tirsdag 15. februar 2011

Nattlig valentin.......









Heidimannen jobber ettermiddagen denne uken. Og når da heidien var i dårlig form etter å ha feiret morsdagen på søndagen, og hvilte seg gjennom formiddagen.. Så fikk vi "feire"  alle hjertens dag, når han kom hjem.
Egentlig har vi vel aldri feiret den før. Men jeg glemte å ta med den lille marsipankaken til heidimammaen på søndag, Også hadde han med seg blomster hjem.
Så her var det marsipankake og kaffe, og nye fine roser kl nesten halv ett i natt.
Men det viktigste er vel å kose seg, ikke akkurat tidspunktet en gjør det...

Og etter å ha sovet i 2 timer, så reiste visst Ole Lukkøye sin vei. Og jeg var lys våken.
Da kom min første Tilda til verden.. En stoooor Tilda...
Tilda telefondame.... jeg ser ut til å ha fått min egen sekretær...



Nå er det litt hviletid, så er jeg egentlig i gang med et fugleskremsel... men det er et veldig snilt ett, som ikke driver med å skremme fugler. Så da får vi se om det kommer flere innlegg senere i dag...

Ingen kommentarer: