søndag 15. april 2012

slapp søndag

I dag er det en slak søndag i heidi-heimen. Til og med Idefix  har lagt seg på sofaen...

Idefix koser med den gamle broderte puta jeg fikk for en stund tilbake, og som jeg skrev om HER
og i bakgrunn har jammen Ludvig lagt seg nepå også

Sliten etter en laaang uke, og besøk av de herlige jentene tidligere i helga

De reiste videre til neste besteforeldre , og har kost seg videre med Christines egen ponni, Herkles.

.
og med store travhester og kaniner.. og mange mennesker rundt de, som er glade for besøk

Nå er vi på leting etter en leilighet til min datter, og jentene, og håper de får en som er nær heidiheimen.. men det er ikke så lett å finne noen i distriktet her. Det finnes alt for få, og spesielt med 2 barn, og når hun ikke har førerkortet i lommen enda.
Resten av helgen har vært rolig. Siden det ble en travel uke, og da forteller kroppen min, at er jeg nødt til å holde meg i ro

Så det har vært 2 dager under teppe og dyne...


Jeg prøvde meg med heklenålen i horisontalen
En engelsk oppskrift på babybooties

Og selv om jeg har lest en del engelsk, så er nok ikke håndarbeidsuttrykk min sterke side..
men jeg fikk det til...



Dette fristet til å fortsette, så vi får se om heklenålen får jobbe litt mer utover...

Nå skal jeg krølle meg under dyna. Heidimannen skal opp kl 4, så det er på tide..
Ha en god natt, og en fin ny uke alle sammen
Klem i fra
post signature

2 kommentarer:

Mormorfarmor Inger sa...

God natt og roe kroppen! Sånn er det - man må lades når det trengs :)
Nydelige babybooties!

Zopp Design sa...

Så søte små sko da :)


Vi har en give-away på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)