lørdag 24. desember 2011

En julehilsen

Jeg vil bare stikke nesen inn, og ønske alle en riktig god jul..



Noen små ord, lagt på et av hjertene på juletreet mitt... Litt til ettertanke. Om vi alle kunne gledet en eller flere, som trenger det, denne julen.



Og om julen handler om så mye mer enn å åpne pakker.. så ligger det en del av de her..
Disse gavene, skal sammen med "ungene", og barnebarna mine, som skal feire jul med sin far, på gården. I tillegg hadde min kjære, flott datter, fødselsdag, og fylte 28 år i går.

Jeg er glad i deg

Nå er det jul i stua, i heidiheimen...


Det er vanskelig å få et ordentlig oversiktsbilde,
Her er juleformiddagen. vi har en stille stund, med en pc hver, og lader til å begynne på middagen
Også er juleduken på plass. Duken min kjære svigermor broderte til oss, julen før vi mistet henne. Den er bare nydelig.

Kjøkkenet har fått julestemning, og er nesten ryddig, før julemiddagen skal påbegynnes.
Heldigvis har jeg skyvedør, om det blir for ille der ute.. hihi

Så har jeg et ønske om at alle skulle kunne ta hverandre i hendene. Stor og små. Godta at vi kan være uenige, godta ulikheter.
Og respektere hverandre, og være ærlige mot hverandre. La løgner fare, og ta vare på hveandre.
Jeg er skal prøve å la alle slike ting ligge, og nyte juledagen, for det koster for mye krefter, det å stadig føle at man kommer står midt i noe en ikke rår med...
Og uansett hva som skjer.. Sier jeg som Melissa Horn..
Det er lov å ta parti, når det gjelder barn



Klem i fra


post signature

2 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Oj, for et fint julehjem! Så koselig! Jeg ønsker deg en riktig god jul, Heidi! Kose deg ordentlig med familien. Juleklem fra Eli:)

Tins roser sa...

Ønsker deg en god jul, Heidi, du har et hjemmekoselig hjem, kjøkkenet ditt er så fint!

Klem fra Unn :)