tirsdag 6. desember 2011

En bitteliten innrømmelse

Det legges ut så mange julepyntede og ryddige bilder
Så jeg må bare lette samvittigheten min, og vise hvordan det kan se ut bak kameraet, og mens jeg holder på

Her er det kransekake nr 2, som kommer til verden, sammen med siste rest av sandkakedeigen, som er stekt over 3 dager....og et ostesmørbrød, som kveldsmat, er på gang samtidig........

I tillegg til en oppvaskmaskin,, som sa takk for seig, og tok sitt siste ånderag.....



Slik ser kjøkkenet ut, en helt vanlig onsdag i advent... ikke mye glitter og stas... 





Ha en flott torsdag alle sammen, nå skal jeg se om jeg får ryddet litt av dette som har stått siden i går kveld
Klemi i fra
post signature

1 kommentar:

Elis lille rede sa...

Hehe, det er jo akkurat sånn det skal se ut når man holder på med juleforberedelser på kjøkkenet, og i hvertfall når man driver med flere ting på en gang! Brrrr, så kaldt det er hos deg, da. Her er det "bare" minus 7,5. Kaldt nok! Er spent på om bilen vil starte i dag. Takk for koselige ord, Heidi. Det varmer:) Joda, jeg prøver å ta vare på meg sjøl, men det går litt i sneglefart, da. Prøver å ikke stresse. I dag har jeg planer om å kjøpe ingredienser til rosettbakkels og risboller. Har igjen noen få julegaver og litt mer baking. I juleuka blir det innkjøp av de siste matvarene og pynting av juletreet, så er det i boks. Må huske å kjøpe strømpebukse, det har jeg en tendens til å glemme, så når julaften kommer, må jeg som regel leite i skuffen etter en som ikke er rakna....;)Ha en fin dag inne i varmen! Klem fra Eli:)