mandag 27. desember 2010

3.dag jul


I dag har det vært en ny rolig dag. ikke noe "store byttedagen" her.  Jeg  klarte ikke å komme ut av senga før langt på dag, og bestemte meg for å utsette blodprøvetakingen til i morgen.
Heller pusle litt rundt her, og se om det snart går an å få kroppen til å virke igjen etter juledagene. Leif reiste på jobb, og Kjetil var avgårde på dagen. Så jeg har puslet med huset for meg selv.
Fikk byttet ett par bøtter med vann på akvariet, og dekorerte et fugle/pyntebur i fra Kid, med en svible. Ble litt morsomt resultet :-)


Mamma kom innom en tur med en gave, hun skulle kjøpe til oss, og som flere butikkervar utsolgt for, før jul,
Snakk om å være kongen av duppeditter, men denne skal være kjekk, for de av oss som ikke klarer å stå å røre masse i kjeler. Testet den litt i ettemiddag, og den er egentlig helt genial, til å røre i supper og sauser.
jJeg er ikke helt sikker på melkemat. Og hvor god den er til røring i den.
men her er iallefall en duppedittdings som skal brukes



Fikk fram og tent lys i et par nye lysestaker som jeg fikk av Hege og Kjetil i julegave. Alltid moro å sette fram, og komponere dekorasjoner med nye ting. Og disse var bare nydelige




Fikk satt meg og betalt en del regninger i dag, for å ha litt oversikt, over hvor mye det var igjen av budsjettet, og fant ut at det var bedre enn antatt ... og det er jammen ikke ofte.
Så da Leif skulle ut ett ærend, tuslet jeg med,Og jammen fikk jeg ikke brukt opp litt av overskuddet.


Denne kikket jeg på før jul, men fikk ikke bestemt meg for om jeg skulle ha den i denne fargen, eller i motsatte, Burgunder med svart dekor, Og senere fikk jeg ikke rotet meg tilbake til butikken jeg fant den i, og kjøpt den. 
Fremdeles klarte jeg ikke å bestemme meg helt for hvilken av fargene jeg vill ha...
Så jeg endte opp med en i hver av fargene.... Noen som har hørt den før??? Hege???


Mens jeg betalte regninger, fikk jeg betalt det overskytende jeg skulle betale på smykkesette, jeg bestemte meg for å kjøpe for gavekortet jeg vant med dette bildet, på nettet



Dette er smykkesettet jeg bestemte meg for å bruke gavekortet på



Ingen kommentarer: