fredag 24. desember 2010

God jul alle sammen

Da er det julaften. og jeg vil ønske alle en fredelig, og trivelig høytid,

Her er vi egentlig ferdig til jul, så langt en kan si en blir ferdig til jul, noen gang. jeg har en tendens til å finne på noe nytt,
bare litt papir som skulle på pakkene i dag. Og den har Leif  tatt seg av, mens jeg har hvilt.
Har vært og tatt blodprøver hos legen idag, og de var fine, men økt litt, så da er det bort å ta nye over helga....
Var innom  mor Aases gårdsbutikk, og handlett litt for kathe i dag, og i kveld har det vært mølje hos mamma... og mellom alt dette har jeg prøvd å sove av meg feberen.... men det har vært en ordentlig koselig dag.

Kathe, datteren min fyller 27 år i dag, (guri malla og gammel jeg må være da.. hehe) Gratulerer så masse jenta mi, Glad i dag. Og lei meg for at jeg ikke har fått feiret med deg i dag. Dette tror jeg er den første bursdagen jeg ikke har vært sammen med deg. Litt leit, men vi får spare kreftene til i morgen


Her er Leif i  gang med innpakking av julegaver

I mens vokser gave-haugen


 Her er litt av det jeg handlet til meg selv på gårdsbutikken....




Ble litt inspirert av noen lykter hun hadde laget av norhgesglass, og som kostet en del... og jeg har kjøpt norgesglass for noen få kr i bruktbutikk, så jeg måtte bare prøve da jeg kom hjem





Også måtte jeg lage litt flere islykter, og enda så er det bøtter underveis, Må passe på mens det er kaldt. Ingen kjøpelykter kommer opp i mot naturens egne


Alt dette mens jeg hadde kjempekoselig selskap av gutta, som så på video, og tv

Ingen kommentarer: