torsdag 21. juli 2011

Sommertreg??!!

(vil du se nærmere på bildene, eller se størrebilde, klikk på bildene, de fleste kan også zoomes en gang til når det er åpnet.. Trykk tilbake knappen i verktøylinjen for å gå tilbake til bloggen)
Det kommer litt i rykk og napp, med innlegg på bloggen, om dagen. Men jeg må prioritere litt annet enn pc om dagen, selv om jeg er inne hver dag og lese, kikker. Og er en tur på fjesboka.

I kveld har jeg funnet fram myggspiralen, radioen, pc og en stoooor kaffekopp, og satt meg på verandaen, blandt lys, og summende mygg

Det er deilig å sitte her og kose meg, i helt stillhet., Vurderer å gå inn og sy ferdig en bukse jeg holder på med, men i morgen, kanskje......!
Jeg har sittet og småpuslet litt på symaskinen, til ei lita jente, de siste dagene, men det går ikke så veldig fort, men hvem har det travelt, det er jo ferietider....
Ser det ut som om jeg er i en rosa periode???



Men kan dere skjønne, hvorfor i alle dager jeg MÅ rote så enormt, og hvorfor jeg ikke kan holde på med EN ting av gangen??
Men det er litt av kosen med å pusle da... og det er en eller annen form for noe som ligner orden i kaoset..
Det første av tingene som ble ferdig, var en liten soldrakt, med kyse-skaut-lue... eller hva det heter... i bomull

Så kom det en liten bommull sommerkjole....
en bukse i babycord.. med vaffel, bleieknepping, osv.....
Alle tre er hentet i fra Ottobre, kjolen og buksen i fra det nyeste, nr 4/2011, og soldrakten i fra nr 3/2009
Overdelene inni, er i fra salget på KappAhl
 Og nå er det bare buksen igjen av det som jeg har begynt på, men ideene, og kreasjonene som jeg har lyst til å prøve, svirrer rundt inne i hodet mitt... så det blir nok mer...

Men jeg har vært litt i overkant aktiv en stund, så jeg får lytte litt til kroppen, og hodet, Å ta dette i litt langsomt tempo. Og det er helt ok å kose seg, og pusle med syingen.

I går var jeg med heidimammaen ut på middag, og en butikkrunde, Hun skulle ha litt før helleasturen sin.. Og jeg fikk da brukt opp litt kroner jeg også, Ikke så mye spennende, en sommerkjole, og litt småtteri..


Nå er det nedtelling til ferien, her i huset. I morge kveld, går heidimannen ut i ferie.. 4 uker.. Jeg gleder meg

Jeg tok meg ett par kameler til frokost i går også.. og ordnet  internett til campingen. Jeg hadde bestemt meg for ¨ha pc-fri der ute, for jeg vet at jeg har litt for lett for å sette meg med den. Men nå er det gjort.
Nå skal jeg blåse ut lysene, og ta kvelden.
Håper dere alle har en god natt, og en fin torsdag, så er jeg plutselig inne med nytt innlegg....

post signature

3 kommentarer:

Elis lille rede sa...

Nå er jo barneklærne dine blitt helt proffe:)) Morsomme farver. Kan tenke meg at små prinsesser og prinser elsker disse klærne, ja!
Ja, har du sett på mygg!!! Har ikke tall på hvor mange stikk jeg har fått. Jeg må nok ha søtt blod, men myggen behøver da ikke ta alt sammen for det.....! 4 ukers ferie høres deilig ut! Mannen hadde 3 uker og er ferdig, men han jobber en uke på og en uka av, så neste uke har han fri. Blir jo liksom litt ferie det også. I år har vi ikke hatt noen planer om å reise bort. Det har blitt noen dagsturer, men siden det bare er jeg som kjører bil av oss, begrenser jo det seg. Orker ikke å kjøre så lenge av gangen. Jeg er glad for at du bestemte deg for å ha pc på campingen. Tenk å ikke høre fra deg eller lese innlegg fra deg på 4 uker, da! Hadde blitt stusselig;) Ha en toppers dag....krysser fingra for sol! Klem fra Eli:)

Bondekona sa...

Det ser så nydelig ute hos deg.
Og de klærne...!

PCfri eller ikke, kos deg.
;)

Knutepunktet sa...

Nydelig og kreativt, både interiør og klær. :)