fredag 8. juli 2011

God morgen

Her er utsikten min, tidlig en fredags morgen.....
Tidlig sommer morgen, og for første gang på en stund ,er det blå himmel og sol. Og siden hode og kropp, ikke hadde lyst til å sove i natt, kunne jeg like gjerne liste meg ut.
 Og heller ligge på sofaen på verandaen. Med fotoapparat, pc,en engle-kaffe-kopp og et legeme som ikke engang går an å få gitt bort på finn.no
Her er mer av utsikten min...... en kaffekopp med engel på....en solhatt, og et par skøyter som skulle ha vært pakket vekk




 Ikke mye spennende... Men bare jeg får i gang systemet, skal jeg få gjort litt som jeg kan fotografere, og skrive om., som det å stelle litt blomster.. og kanskje sy litt, ta fredagsrengjøring, helgehandel, strikke, og bake til helgen.....



Eller kanskje fortsette å tilbringe tiden som jeg har startet dagen... her.. med denne utsikten
fram til vi reiser på campingen

Nyt dagen..

post signature

4 kommentarer:

Elis lille rede sa...

God morgen:) Er det ikke deilig med litt sol! Bare den varer en stund....har mine tvil:/ Så koselige bilder, Heidi! Den svarte du har oppe under taket til å henge ting på er smart. Har sett sånne med sleiver og sånt på rundt om på kjøkkener. Hadde lyst på sånn sjøl, men har mange downlights i taket, så har ingen steder å henge den. I dag har jeg ingen planer....bortsett fra å vaske gulver. Jo, jeg skal dekorere lys. Kjøpte kubbelys og lysbrett på Nille i går, også har jeg en nydelig serviett jeg har bommet hos ei venninne, så da kan jeg få en lekker dekorasjon for under hundrelappen. Bilde kommer....! Ellers blir det å nyte dagen, kanskje ta en liten biltur, er på jakt etter rund pilkurv med stiv hank, men de er jo utsolgt over alt! Kjekk å ha med seg på stranda(hvis vi en gang kommer oss dit), og fin til håndarbeid. Jeg holder på å strikke meg en rosa topp,,,,må jo ha noe å henge fingrene i så de ikke stivner helt;) Kos deg i helgen, så krysser vi fingrene for fint vær! Tror jeg skal lage vafler....rørte jordbær og is...mmmm;) Klem fra Eli!

Unknown sa...

Heisann

Den svarte tak-greie, hadde jeg på kjøkkenet, over ei kjøkkenøy, der jeg bodde tidligere, her har jeg egentlig ikke plass til den, også er det gipstak, så jeg er ikke sikker på om de holder den, derfor endte den på verandaen, Men den er fin der, henger gamle kopper,lykter og andre ting jeg har lyst til å ha framme.
Pilkurver har de hatt på europris, ellers kjøpte jeg meg ei stråveske med stoff, og glidelås på toppen på tilbud på Kapahl i går, den er også kjekk til strikketøy. Skal se om jeg får et bilde av den til deg, og sende på FB
Skal nok ikke gjøre mye idag jeg heller. har et hode som vl masse, men får høre på kroppen. Og vi reiser nok ut på campingen snart. Leif har fri i dag, og vi skal få opp nye teltet.. gleder meg. Nå bare nyter jeg finværet, og kaffen
Ha en fin helg
Klem

Anonym sa...

Hei igjen.
Du har i allefall mye fint å se på der du ligger:)
Jeg likte også godt den "greia" til å henge ting i...Jeg har lyst på noe sånt inni paviljongen, men da må vi lage hull i taket, så jeg får høre med min handyman ;)
Håper du får en fin helg, Heidi.
Stor klem fra Ingunn:)

Bondekona sa...

Lur måte å bruke morgenen på!
:)
Veldig søt kopp!