fredag 22. juli 2011

Snille eventyr, og ferie....

Først vil jeg takke for mange koselige kommentarer, jeg tror ikke jeg har fått svart på alle,
men hodet er ikke helt med meg om dagen,

Og velkommen til nye følgere...
Jeg håper dere trives her inne, Og kanskje finne litt inspirasjon :-)

Det betyr veldig masse at noen vil legge seg til som følger.. og at noen gir en kommentar... uendelig mye.... Tusen takk










 En ny liten joggedress... en snill joggedress

Her vil vi ikke lage klær med ulver og andre slemme dyr i fra eventyrene, så det ble joggedress med rødhette og ekornene, Etter mønster i fra nyeste ottobre.
Første jerseygenseren jeg prøver meg på. Ser halsen har masse forbedringspotensiale.. Men det var moro




En eventyrlig joggedress...
og kanskje er  det en liten prinsesse, som alle  disse nye klærne venter på å bli sendt til


Nå ha ferien endelig startet i heidiheimen.. Iallefall for samboeren, sønnen begynner neste fredag. men til tross for varsel om masse regn, og flomfare, så pakker vi skreppa, og overlater heimen til den yngre generasjon, og reiser en tur på campingen i morgen


Jeg har jo symaskin, , regnfrakk og fiskestang... og en bunke med bøker.. .

 Vi har vaffeljern

Og strikketøy...

Bunker med stoffer som ønsker å bli noe



og en hund som liker å koble av----

jeg skal nok ikke kjede meg

dette blir nok bra
I tillegg har vi herlige naboer, å dele vaflene med
Og gode venner som ønsker seg besøk. både her og i vårt naboland. Så man skal ikke se bort fra at det kan bli en harrytur, om formen tillater det
Jeg gleder meg utrolig til 4 herlige uker sammen med samboeren nå. i fjor gikk meste av sommeren bort, da samboeren var sykemeldt, og ventet på ryggoperasjon. I år skal feien nyyyyyyytes

Ha en fin helg alle sammen, Uansett vær. og føreforhold
post signature

1 kommentar:

Elis lille rede sa...

Det var jo et dumt vær å starte ferien i da, men det blir lettere utover uka mot neste helg;) Det ser ut som om du har ting du kan gjøre under tak(duk) også. Man får gjort litt andre ting når det regner, det gjorde vi. Spilte Yatzi og kort og kinasjakk. Koste oss ordentlig! Ha en fin helg:) Klem fra Eli:))