lørdag 12. mai 2012

tittei

.
Camping mai 2012 015Camping mai 2012 012

Litt stille herifra om dagen Men det er visst litt annet som foregår om dagene.
Denne uka har jeg hatt barnebarna her på formiddagene,
Vi har kost oss masse. Bestefar  jobber ettermiddagsskift, så han har vært hjemme det meste av dagen sammen med oss. Herlig å kunne tilbringe mye tid sammen med de, og få bli ordentlig kjent med småjentene.
Og det føles godt å kunne være der for heidi-dattern en periode  hvor det behøves
Ingen ting er viktigere en familie Smilefjes Og ingenting kan måle seg med et “ga i deg” fra en 2 åring, eller, jeg er å glad i deg, mormor, i fra 5 åringen

syprosjelter mai 2011 001Mai 2012 044

Andrea flyttet inn i toppen som mormor har sydd , Og Christine har vært med å sy ferdig et velourskjørt, med minnie mus applikasjon på.

Så helt stille har ikke symaskinen stått.
I tillegg sydde jeg to luer til jentene, før vi reiste ut i blåsten i formiddag

Mai 2012 013Mai 2012 007

Christine har laget perlekjeder, med stoooor konsentrasjon. Jeg må jo få en med sammensvoren til kreativiteten min. Og jeg har lovet at hun skal få være med å lære å sy litt, på en barnesymaskin vi har stående
Mai 2012 031Mai 2012 047

Andrea har hatt sine daglige bad i fuglebadet, og tegnet tegninger til bestefar og mormor.
Og de har laget rosa muffins, som overraskelseselskap, til mamma kom hjem i fra jobb

Mai 2012 020Mai 2012 026Mai 2012 021
Camping mai 2012 044
De har vært med bestefar, og kjøpt nye hagemøbler kun til dem

Og i dag har de vært med på campingen, og satt opp forteltet, sammen med mammaen, og onklene sine
Og ikke minst, spreke Franseco, som meldte seg frivillig

Camping mai 2012 001Camping mai 2012 053

En kjempekoselig dag, sammen med alle tre ungene mine, og barnebarn.Vi manglet svigerdatter, og 2 bonusbarn, men i tillegg hadde vi et koselig besøk av et vennepar, som hadde med et par gaver i fra en ferie de har vært, i Dubai..
Camping mai 2012 012
et nydelig skjerf (og jeg som elsker skjerf… Smilefjes )
Duft lys i en nydelig krukke,og en såpedispenser i samme mønster, med den ndeligste såpe

Og ikke minst  et nydelig stoff med dalmatinere på… Gleder meg til å lage noe av det…


Camping mai 2012 013Camping mai 2012 014
Camping mai 2012 007Camping mai 2012 009

I morgen skal småjentene til pappaen, og heididatteren skal flytte inn i ny leilighet til uka.. Så nå skal symaskinen fram igjen
men først skal møbler, tepper og andre ting, på plass i forteltet i morgen, slik at vi kan begynne campingsesongen for alvor neste helg.
Ha en fin søndag alle sammen.
Klem Heidi

1 kommentar:

I en Sving sa...

Så kos med deilig besøk da :) De er jo så snodige og søte disse små med alle sine ord og tanker. En ting er hvertfall sikkert... Man må aldri bli så gammel at man glemmer å være barnslig :)

Ha en deilig søndag :)