mandag 9. mai 2011

Liljekonvall

I dag fikk jeg årets første bukett med liljekonvall
det er den vakreste blomsten som finnes, i mine øyne. Og for en herlig lukt

Ellers har dagen vært tilbrakt i skyggen, fælt at en skal synes at det er for varmt, men det var behagelig i skyggen på verandaen  dag, sammen med Knausgård, kaffekoppen, og håndarbeide.
En liten hverdagskjole i str 7/8 år kom ut av det i dag



Og strikketeppe, med oppskrift i fra Pickles, vokser sakte men sikkert...

Og enkelte ting, som egentlig ikke er brukenes til noe, ser dagens lys


Nå skal jeg tenne noen stearinlys, og pakke på meg et teppe, ta med kaffekoppen, og nte kvelden på verandaen
ha en fin kveld alle sammen

3 kommentarer:

Maria Isabel sa...

Kjempesøt liten kjole!! Og de små grisene var jo kjempe morsomme! Du får nyyte det du kan, du som har veranda. jeg og min kjære har det som kriterie neste gang vi flytter, selv om det kanskje er et litt urealistisk kriterie med tanke på hvor vi bor. Ha en fortsatt god kveld, hilsen mæi ")

Elis lille rede sa...

Enda mer flott håndarbeid fra deg! Morsomme griser, da;) Men i all verden, liljekonvall allerede nå? Fra butikken de da, eller? Trodde ikke de kom før seinere ute i naturen, men jeg er enig med deg. Liljekonvall er nydelige og lukter såååå godt. Fikk kjøpt meg Ajax med liljekonvall-duft, så nå lukter det vår i stuen:)) Ha en toppers dag! Klem fra Eli.

Therese sa...

Liljekonvaller er verdens nydeligste blomster. Vi kan dessverre ikke ha dem inne, for mannen min er kjempeallergisk mot dem, men de er også vakre når de står der i skogen og skinner.

Nyt sying (fiiin kole) og Knausgård, og stille lesestunder. Jeg er veldig glad i Knausgård, man kan si hva man vil om ham, men han skriver mesterlig, det er en nytelse å lese.

Ha en god tirsdag!

Klem, Therese