tirsdag 10. mai 2011

løytnatntshjerter.....

Jeg har tapt mitt hjerte til ett løytnantshjerte...
Disse synes jeg er så nydelige. Nesten, men bare nesten, på linje med liljekonvallen..
Jeg tenkte jeg skulle gått de få metrene bort å få tatt bilde av teppet med liljekonvall rett borte i skogen her i dag, men vi prøver om bena virker igjen i morgen.

I stedet har jeg sittet og ventet på posten... jeg hadde bestilt boka

Og fikk beskjed på mail i går, at den var sendt, så jeg håpet...
Og den kom, og den skuffet absolutt ikke.
Her var det masse fint å lage, og bli inspirert av, og alt er i fra bloggere her ute i weben...

Det som er problemet nå, er hva jeg skal begynne på. Jeg har en del mønstre liggende, og med denne, så var ikke valget lettere





Jeg endte opp ed å prøve meg på noen sikleskjerf/smekker.. som babydukken, Ane får den ære, å posere med :-)




Og det er helt sikkert ikke det siste jeg lager i fra denne boka. Jeg har sett meg ut en kjole jeg skulle begynt på i dag, men prosjektet er utsatt til det dukker opp noen flere krefter, og litt mer energi...


I sttedet fikk jeg vannet litt, puslet og pratet litt med plantene ute i hagen..
Og laget en haug med pizzahorn til kvelds


 Så ønsker jeg alle en fin og rolig natt
 Og så setter jeg meg i ballongen sammen med grisene, og svever inn i natten, og drømmeland.....

4 kommentarer:

Gunn:) sa...

Takk for kommentar på bloggen min,setter veldig stor pris på det:) Er ikke så flink til å kommentere selv,men skal prøve og skjerpe meg:)
Løyntnanshjerter er også veldig fine,men ikke så fine som disse Liljekonvallene da:))
Disse pizza hornene dine såg da veldig gode ut:)
Ha en flott kveld og så håper jeg at du er såpass på fotene i morgen så du kan ut og fototgrafere disse nydelige blomstene i sitt rette ellement:)
Klem Gunn:)))

Maria Isabel sa...

SÅ utrolig fine blomster, hadde ikke sett sånne før jeg :) :) Neste gang jeg skal bruke litt penger på meg selv, har jeg faktisk tenk på å kjøpe en hobby bok til meg selv. Kunne sikkert ha shoppa til døde innenfor visse sjangre merker jeg!! Ho hei hvor penga går. De pizza hornene så kjempe gode ut, minner meg om noe mamma lagde til meg da jeg var barn. De sikle smekkene var kjempefine.. kanskje jeg og skal prøve meg på noen sånne (etterhvert) :)
Du får ha en kjempefin natt :) Vi blogges :D

gult hus i svingen sa...

hei på deg:) her i bloggen din vil jeg komme tilbake og legger meg til som følger:)
Den boka vil jeg også ha;)
Pizzahorn...mmmm:)

Klem Trine:)

Elis lille rede sa...

Ja, jeg elsker løytnantshjerter jeg også. Måtte flytte fra en stooor busk, men får vel ta en tur på gartneriet. Jeg vil ha en hage med gammeldagse blomster, så da er denne selvskreven. Så smart med de smekkene! Det har jeg aldri tenkt over, men hvorfor må alltid smekker se stygge og kjedelige ut? Du burde ta patent, hehe. Disse var jo knallfine!!! Ja, tror du jeg fikk lyst på pizzahorn nå, eller....? Sukk;) Ha en toppers dag, Heidi! Klem fra Eli:))