onsdag 26. juni 2013

Lykken er.......

 Lykken kan være så mye, 
Den kan være godt gjemt i de små ting....
eller stort, og lett synlig,  rett foran nesen vår..

For meg er det lykke, mye forskjellig . Og oftest de små ting i hverdagen... Som
 når jeg har familie som skjønner når jeg ikke er helt oppe og går, Og som stiller opp, og gjør at det blir bursdag for yngste sønnen likevel....

Tusen takk til de som laget grillfest for ha på lørdag,og de som stilte opp her på sankthansaften ,,,


Lykken for meg, er å ha en mann, familie, og firbente rundt meg... ( om ikke alltid fysisk rundt meg, så iallefall så spiller ikke avstander noen rolle, når en er glade i hverandre)
Som jeg kan bry meg om, og som bryr seg, på både gode og dårlige dager


 Lykken er ..
Å kunne holde på med mine håndarbeider


I helgen ble det en "genser" til 3 liters vindunken (som er  ferievinen min fra i fjor, men er like god fremdeles )
Så gikk resten av garnet etter at jeg strikket genser til meg selv....


 Lykken er..

Å ha sitt eget "stikke-av-sted"
Vårt eget lille  ferieparadis,,, 
På en kjempekoselig plass...

Med vår egen lille båt... herlig natur..


Herlige naboer, og venner 


Og mitt eget "villblomsterbed"

Med villroser

 Liljer og kornblomster

Det er nok noen som har prøvd å lage i stand et bed en gang..
Nå er det et herlig villniss av blomster...

Lykken er også


........å ha sitte eget krypinn
Med en herlig verandakrok, og tilbringe sommer kvelder (og dager) på..
Hvor det stikker innom, familie, venner og gode naboer, en liten kveldstime i blant


Og da er lykken stor, når man finner en god gammeldags,myggspiral. Etter flommen, er det uutholdelig mye mygg her.....


Lykken er , å se sine egen bittelille hage spire og gro.., 

¨
....Å se blomstene trives, og blomstre.. både roser,,,,


stemor,,,,




Løytnantshjerte
Pelargonier





Tårer....


Og alle andre slag med blomster.........

Kosen med å pusle, og stelle. og se resultatet av de


Lykken er også...
Å kunne ta med seg rullestolbilen, og ta en kjøretur en solskinnsdag...



Og finne verdens flotteste lampe i bruktbutikken...



Og i tillegg få med seg sommerens vakreste sommer georgine hjem....

Til en kaffekopp,


På en ordentlig bestemor type....sommerlig broderiduk på bordet...
Men mormorkoppen

Og vente på ens kjære skal komme hjem i fra kveldsskift....
post signature

Ingen kommentarer: